In samenwerking met MT/Sprout - De markt van SaaS groeit snel en hard, eigenlijk vergelijkbaar met de maakindustrie aan het begin van de industriële revolutie. Dit is wat de maakindustrie hiervan kan leren, zegt Emiel Kanters van Webs.
In samenwerking met CustomerTalk - De klassieke CRM-systemen die momenteel toegepast worden, zijn uitstekend bruikbaar voor traditionele omgevingen met enterprise resource planning (ERP), maar niet voor de snel veranderende digitaal bewapende markten. Hoe dat komt? Je leest het in dit artikel.
In samenwerking met Emerce - B2B-kopers hun research online en dat maakt het belang van een bedrijfswebsite groter dan ooit. Een modern CMS is geïntegreerd in de marketing- en salesplatforms, zodat de organisatie zich kan focussen op de klant en efficiënt leads kan genereren. De website wordt geïntegreerd in het commerciële proces. Met o.a. intuïtieve drag-and-drop-interfaces maken sales- en marketingteams in een handomdraai content en passen ze de content eenvoudig aan.
In samenwerking met Emerce - Hoe kom je erachter wat wel en wat niet werkt in je HubSpot-portal? En hoe maak je het ultieme overzicht van KPI’s, zodat je inzicht krijgt in welke impact je marketing-, sales- en serviceteams hebben op het financiële resultaat van je klantgerichte bedrijfsprocessen? Een uitgebreide toelichting.
In samenwerking met Emerce - Outside-in, vanuit de klant, denken is een veelgebruikt principe voor het verbeteren van het commerciële proces, maar in de praktijk levert het toch regelmatig problemen op. Vaak is dat te wijten aan een halfslachtige implementatie en aan het kijken naar de verkeerde metrics.
In samenwerking met Emerce - Een CRM met goede data hygiëne kan je salesteam goed op weg helpen. Maar wat is goede data hygiëne? De belangrijkste kenmerken en uitgangspunten op een rij.
In samenwerking met MT/Sprout - Het succes en de positie van Disney is iets wat ieder bedrijf, hoe klein of groot ook, als voorbeeld kan zien. Maar wat doen ze dan eigenlijk zo goed? Dit zijn de vijf lessen.
In samenwerking met Emerce - Een goed werkend CRM-platform is één van de belangrijkste peilers in je organisatie om groei en klanttevredenheid te borgen. Toch is een groot deel van de CRM-implementaties gedoemd te mislukken.
HubSpot is of te technisch, te duur, niet divers genoeg, of te divers. En eerlijk gezegd is het niet meer dan logisch dat je met dit soort tegenstrijdigheden wordt misleid. Maar als je bang bent HubSpot aan te schaffen door wat je denkt te weten, is het tijd om nog eens goed na te denken...